ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ №1
з дисципліни «Інформатика і комп’ютерна
техніка»
ВАРІАНТ №3
ТЕМА: Tекстовий редактор MS Word.
МЕТА: Закріпити практичні навички по роботі з програмою MS Word.
ТРИВАЛІСТЬ: 6 годин.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УРОКУ: ЕОМ, операційна система Windows, MS Word, інструкційні картки.
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ:
1. Суворо заборонено: |
2. Перед початком роботи: |
·
торкатись
з'єднань провідників та кабелів; ·
торкатись
до проводів живлення; ·
торкатись
до екрану та тильної сторони монітора; ·
вмикати
та вимикати апаратуру без дозволу викладача; ·
класти
різні предмети на монітор та клавіатуру; ·
працювати
у вологому одязі та вологими руками; |
·
переконайтесь
у відсутності пошкоджень апаратури на
робочому місті; ·
сідайте
так, щоб лінія зору проходила по центру екрана; ·
розміщуйте на столі конспекти так, щоб вони не заважали
роботі на ПЕОМ. |
ЗМІСТ
РОБОТИ І ПОСЛІДОВНІСТЬ
ЇЇ ВИКОНАННЯ
Завдання №1. Робота з текстом
А) Наберіть наступний текст шрифтом Times New Roman, 15, з інтервалом між рядками 1,5 і
інтервалом після абзацу 12пт :
Термінал – це робоче місце користувача, обладнане дисплеем і клавіатурою, що забезпечує віддалений доступ до ресурсів ЕОМ. На підприємствах з’явився парк невеликих ЕОМ. Потрібно було збільшити потужність окремих ПК за рахунок інших. Тому їх почали з’єднувати між собою. Для налагодження обміну даними почалась розробка відповідного програмного забезпечення та пристроїв спряження ПК. Але справа ускладнювалась різноманітністю типів ПК. Тому були потрібні якісь стандарти (у вигляді протоколів) мережного обміну та стандартні пристрої для підключення до мереж. Так виникли стандарти, орієнтовані на ПК: Enternet, Token Ring, ArcNet.
Б) Визначте кількість слів у набраному тексті. Виконайте в даному тексті заміну усіх букв «і» на знак «@».
В) Встановіть для створеної сторінки
поля: праве -2см, верхнє, ліве, нижнє – 3см, нижній колонтитул – 2см. Добавте
номери сторінок по центру внизу сторінки .
Г) Встановіть для першої букви
тексту Буквицю величиною 6.
Завдання №2. Робота з таблицями
А) Перетворіть заданий текст у
таблицю, виберіть для таблиці рамку, використовуючи опцію "Автоформат таблиці":
Номер; Прізвище та ім’я; Адреса; 1;Барановська Тетяна; Руська; 2; Бокач
Олена; Макаренка; 3; Бружа Аннa; Дарницька; 4; Войт
Тетяна; Милославська; 5; Дідківський Андрій; Маяковського; 6; Іванченко Тетяна;
Райдужна; 7; Камінський Сергій; Весела; 8; Кішкін Максим; Вереснева; 9;
Кравченко Віта; Ташкентська; 10; Корж Тетяна; Львівська;
Б) Розташуйте в комірці текст «Номер»
у вертикальному напрямку по центру комірки, а в комірці текст « Прізвище та ім’я » в горизонтальному
напрямку з вертикальним вирівнюванням по верху комірки.
В) Добавте до тіла таблички ще
стовпець з назвою Набраний бал і
введіть у цей стовпець бали. Добавте в кінець таблиці ще три рядки, в
яких за допомогою формул обчислюються середній, максимальний та мінімальний
бали
Результат виконання даного завдання:
Номер |
Прізвище та ім’я
|
Адреса |
Набраний бал
|
1 |
Барановська
Тетяна |
Руська |
10,5 15 12,3 |
2 |
Бокач Олена |
Макаренка |
|
3 |
Бружа Аннa |
Дарницька |
|
4 |
Войт Тетяна |
Милославська |
20 |
5 |
Дідківський
Андрій |
Маяковського |
4,8 |
6 |
Іванченко
Тетяна |
Райдужна |
17,6 |
7 |
Камінський
Сергій |
Весела |
15 |
8 |
Кішкін Максим |
Вереснева |
22 |
9 |
Кравченко Віта |
Ташкентська |
9,8 |
10 |
Корж Тетяна |
Львівська |
23,4 |
Середній бал |
? |
||
Максимальний бал |
? |
||
Мінімальний бал |
? |
Завдання №3. Робота з вбудованими функціями
А) Намалюйте за допомогою вбудованого редактора
малюнок:
Б) Введіть
наступні формули використовуючи редактор формул:
1) ; 2)
; 3)
В) Використовуючи "WordArt",
зробіть напис (шрифт "Monotype Corsiva", розмір
24 пт).
Г) Використовуючи «Microsoft Graph», побудуйте графік перевезень
Таблиця даних для графіка:
|
Автомобіль |
Поїзд |
Літак |
Січень |
10 |
100 |
18 |
Лютий |
60 |
156 |
17 |
Березень |
100 |
11 |
35 |
Квітень |
110 |
19 |
55 |
Червень |
95 |
55 |
40 |
Липень |
14 |
61 |
11 |
Серпень |
13 |
45 |
19 |
Завдання №4. Робота з оформленням тексту та
документу
А) Скопіюйте набраний в завданні №1
текст на нову сторінку та встановіть альбомну орієнтацію листка.
Б) Створіть свій стиль та
відформатуйте ним друге і третє речення документу. В нижньому колонтитулі даної
сторінки виноскою запишіть назву
створеного стилю та встановлені в ньому параметри.
В) Оформіть отримані дві сторінки за
допомогою заголовків і відповідних стилів.
Г) Створіть в автоматичному режимі
зміст документу.
Д) Використовуючи символи табуляції
наберіть фрагмент тексту:
1) Олівець простий 5 20,65
2) Олівець фіолетовий 123 25,36
3) Олівець синій 5468 258,321
Завдання №5. Налаштування редактора. Макроси.
А) Добавте в піктографічне меню
редактора кнопки збільшення та зменшення розміру символів на 1 пт.
Б) Створіть макрос, який будує таблицю заданої структури та викликається комбінацією клавіш Alt+d .
Розклад занять
|
||||||||||
Група № |
Понеділок |
Предмет |
Кабінет |
|
|
|
||||
1 |
Історія |
317 |
|
|
||||||
2 |
Креслення |
219 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформатика |
||||||||||
3 |
Вища математика |
304 |
|
В) Створити макрос для автоматизації
наступних дій: формат шрифту виділеного
фрагменту тексту перетворити на напівжирний курсив, червоного кольору, підкреслений
два рази, розміром 14. Макрос запускається комбінацією клавіш Alt+S.